מי לקח לי את האושר?

זה תמיד קורה לאור היום.
לרגע אני עסוקה במשהו אחר
כשפתאום אני קולטת שנשדדתי.
מיד יוצאת מאיזון
מרגישה בלבול וחוסר אונים
והמערכת הפנימית שלי כבר מטעינה אקדחים
מוכנה להתקפה, מחפשת אשמים,
יורה חיצים או מסתגרת בבונקר מתחת לשמיכה.
מה קורה פה?
שנים של רגישות יתר ועדיין מופתעת מחדש כששודדים אותי לאור היום.
מי לקח לי את האושר?

שאלה טובה
האמת שהאשמים מתחלפים. הם יכולים להיות האנשים הכי קרובים אליי.
ההורים שלי, החברות שלי, הבן זוג שלי, ואפילו הילדים שלי.
רוב הפעמים אם לא בכולם הם גם עושים את זה בלי כוונה בכלל.
ובכל זאת, זה קורה ופוגע ומקטין ומכווץ אותי ומוציא אותי מאיזון.

"היופי הגדול של החיים אינו טמון בכך שלא ניפול, אלא בכך שנקום בכל פעם מחדש"

המשפט היפה הזה של נלסון מנדלה, משקף את הגישה שלי בדרך הטוב, כפי שמעידה שורת הסלוגן המתנוססת על הלוגו שלי – לבחור בטוב בכל צעד מחדש.

זו המשמעות של לקום וליפול. כי אין שום נוסחה שתבטיח לך שלא תפלי מחר, עוד רגע. והמחשבה הזו מלחיצה… ואנחנו יצורים אנושיים שזקוקים לוודאות ולשליטה ולמרות שבשכל, ברמת העיקרון, אנחנו מבינים שלצד היכולת שלנו להפשיע על המציאות, ליצור מציאות ולשנות מציאות יש דברים שהם ממש לא בשליטתנו. כשאני ערה ומודעת וקרובה לעצמי, אני זוכרת את ההבנה הזו היטב.

אבל הלב, הלב רוצה את שלו.
אז איך מגשרים על הפער?
אההה הפער הזה.

את המציאות אני לא תמיד יכולה לשנות. יש אפשרויות שונות להתמודד איתה, אבל המפתח לחופש הרגשי שלי, לא נמצא שם. המפתח לשמחה, לאהבה, לשקט נפשי, המפתח הזה נמצא ממש אצלי.

ובעזרת המפתח הזה, מפתח הבחירה, אני בוחרת בטוב בכל צעד מחדש.
בכל פעם מחדש. וזה לא מבטיח לי שלא אפול שוב, אבל זה כן מבטיח לי, שאדע איך לקום שוב בקלות ובכוחות עצמי.

אז איך עושים את זה?
אני משתמשת בכלי פשוט ואפקטיבי, "הפירמידה ההפוכה" שזכיתי לקבל מבורא עולם, ואותו אני מפתחת בשנים האחרונות כך שיהיה נגיש יותר ואפקטיבי יותר לא רק עבורי אלא לכל אשה שמבקשת לקחת אחריות על האושר שלה.

אנסה לתת כאן לך הקוראת שורות אלה, את השלבים של תהליך השחרור הרגשי ביחד עם כלי מעשי שתוכלי ליישם כאן ועכשיו כדי להחזיר לעצמך נשימה, רוגע ואיזון.

ועוד לפני השלבים, חשוב להבין, שכאב שלא נותנים לו מקום מוצא מקום – והולך ותופס מקום בתוכנו, ועלול גם להתבטא בגוף בצורה של מחלה / חסימה כזו או אחרת.

לכן אני קוראת לסדנאות שלי ללימוד השיטה "ריפוי בדרך הטוב" כיון שאני מאמינה ויודעת שיש קשר מוחלט אמיתי ועמוק בין הגוף והנפש, והשחרור הרגשי בהחלט משפיע על הבריאות הפיזית שלנו, לצד זו הנפשית.

בתהליך הזה אני בעצם נותנת מקום, באופן מובנה, בתהליך מסודר וקל ובוחרת מחדש בטוב.

השלב הראשון בתהליך שחרור רגשי הוא הזיהוי. זיהוי של המקום הרגשי שאני נמצאת בו וההקשר (הסיבה, לפחות זו הגלויה לי)

השלב השני בתהליך השחרור הרגשי היא ההסכמה לראות, ולהרגיש, ולהכיל את עצמי על כל חולשותיי. ממש לתת מקום לכאב. בלי לפחד לגעת בו. בלי לחשוש שאני רק מחמירה את המצב. זה בדיוק כמו ההקשבה לילדה שלי שצועקת ובוכה כי כואב לה, במקום להשתיק אותה כי לא נעים לי לשמוע את הצעקות…

השלב השלישי בתהליך השחרור הרגשי הוא הבחירה בטוב. במה שאני כן רוצה להרגיש ולחוות, באיך אני רוצה להרגיש מול אותו אתגר שהקפיץ אותי, שהזיז אותי, שהכניס אותי למגננה או התקפה, או כיווץ. ממש בוחרת בהפך החיובי של המקום הרגשי שאני הכי לא רוצה להיות בו.

בשלב הרביעי אני עושה עם הלב שלי הסכם, סוג של משא ומתן, כך שתהליך השחרור יהיה אמיתי ומסונכרן עם היכולת האמיתית שלי כאן ועכשיו.

בשלב החמישי והאחרון אני מטמיעה את הבחירות הטובות שלי, את המילים הטובות פנימה לתוכי ממש, לתוך גופי ונשמתי. אני עושה זאת בעזרת האותיות הקדושות.

וגם אתן יכולות לעשות זאת כאן ועכשיו. להשתמש בכח האותיות הקדושות. למילים יש כח. לאותיות יש כח. ולכן יש את הכח להתשמש בהן.

מילה לפני כן על כוח האותיות.
האותיות הן כלים וצינורות להורדת שפע בעולם, אות היא מילה נרדפת לסימן, כל אות היא סימן לכח הייחודי שבה. לכל אות עברית קדושה יש קוד אנרגטי.

לדוגמא לאות א' יש כח של האינסוף, אלופו של עולם, יצירתיות, פתיחות לכל 4 רוחות שמים, כח של אחדות, חיבור בין שמים וארץ, כח של מנהיגות.

לאות ב' יש כח של בטחון, של יציבות, של ביטוי של כלי יחד עם האור שבו, שניים שהם אחד, בריאה, ובחירה חופשית…

כשאנחנו מכניסים פנימה לתוכנו את האותיות הקדושות, אנחנו מקבלים מכוחן הייחודי, ומתמלאים באנרגיה טובה וקדושה ממקור הבריאה.

מזמינה אותך להציץ כאן בתרגיל קצר דרכו תוכלי להכניס לתוכך את אורן הטוב של המילים המרפאות, בכל עת שתרגישי שמישהו, או משהו "שדד" לך את האושר.
מקווה שהפקת ערך מהמאמר הזה, והלוואי ונזכה כולנו, לבחור בטוב בכל צעד מחדש.


אם מעניין אותך ללמוד כיצד לעשות תהליך שחרור רגשי לעצמך בכל עת, במצבים של לחץ, יאוש, כעס, אשמה, פגיעות ופחד, אני מזמינה אותך להצטרף לסדנא מעשית קצרה באופן פרונטלי או אינטרנטי ללימוד השיטה המקוצרת של הפירמידה ההפוכה לשחרור רגשי מהיר.

לפרטים על הסדנא האינטרנטית לחצי כאן | להזמנת הסדנא לקבוצה לחצי כאן

מאמנת / מטפלת? חדש! קורס הכשרה קצר וממוקד ב 5 מפגשים חווייתיים

במידה ויש משהו שיושב לך הלב כאן ועכשיו ואינך מעוניינת ללמוד כיצד לטפל בעצמך אלא רוצה לעבור שיחת שחרור רגשי ביחד איתי, את מוזמנת לעשות זאת בשמחה  מכאן.

הערה: כשאני מנחה תהליך שחרור לנשים שבאות אלי באופן אישי לשיחות שחרור רגשי, אני משתמשת באותם שלבים שציינתי כאן, אבל מפעילה גם כלים נוספים ברשותי מתוך היכרות עמוקה עם המנגנון הרגשי ובשילוב אינטואיציה ועבודה אנרגטית, כדי לעזור לחדד את הרגש שעומד בעומק העניין, ולהאיר עוד על המחשבה שנמצאת בשורש הכאב, כיון שהדין נמתק בשורשו, וכשאני מגיע לשורש, אני יכולה להפוך את הכל לטובה, פשוטו כמשמעו.

תגובה אחת בנושא “מי לקח לי את האושר?”

  1. אילת היקרה
    שלום רב!
    המאמר כ"כ נכון ומחזק , פעם חשבתי שאני היחידה הרגישה שכל אפיזודה מערערת אותי,
    ומטלטלת..
    והנה אני מגלה עולם קסום של רגישים. היופי שברגש, היופי להיות שם , להרגיש ,ומתוך זה לצמוח.
    כמו שכתוב : "שבע יפול צדיק וקם" החכמה הגדולה היא בסופו של קושי לקום.
    למדתי לחיות ולהרגיש את השלבים, ולא לחפש קיצורי דרך כי אין .
    ישר כוח על כל הטיפים שאת שולחת .
    תמשיכי לחזק ולהתחזק.
    בהערכה גדולה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.