הצד הפחות מחמיא של החגים

גם את קמת הבוקר וגילית שעלית במשקל (שוב ) ושאלת את עצמך איך תכנסי עכשיו לעוד חג ועוד חגיגה של פיתויים ואכילה לא מאוזנת? ממש שישו ושמחו, אבל איפה את ואיפה התורה ומה יהיה עם הגיזרה?
אז רגע נשמה. תנשמי.
 
"אין יאוש בעולם כלל" כך צעק רבי נחמן בקול גדול והוא ידע למה.
כי הוא ידע שאנחנו דווקא כן נתייאש, והוא שלח לנו את המתנה הזו שתהדהד שנים רבות אחרי לכתו, כדי שניזכר שיש לנו בחירה.
זה לא הכל או כלום. לא שחור או לבן. ולא בליסה חסרת גבולות של מתוקים עתירי שומן או כרוב ומים. יש את דרך האמצע. את דרך המלך. את הדרך המלכותית שלך לשוב אל עצמך באהבה. הדרך המלכותית לכבד את הוויתך ואת גופך.
אבל לפני הכל? חמלה. חמלה. חמלה. עשית כמיטב יכולתך עד כה, סלחי לעצמך, את בסדר.
 
ומרגע זה ממש את יכולה להתחדש ולבחור אחרת. מדוייק יותר. קשוב יותר. מכבד יותר. יש תקווה. ועוד אמר רבי נחמן הפלא, שיום ההילולה שלו בח"י סוכות ועדיין רוחו מרחפת איתנו בימים אלה, ש"אם את מאמינה שיכולים לקלקל… תאמיני שיכולים לתקן …"
 
אני שמחה לבשר לך, שבע"ה תוכלי לרפא את עצמך ואת יחסייך עם גופך, מתוך אהבה, לא מתוך מלחמה, לא מתוך מאבק או דיאטה, רק בחמלה ובאהבה, במתינות והקשבה, ללב ולגוף. ואני מזמינה אותך להצטרף אלי לתכנית שתעזור לך לעשות בדיוק את זה. לאור העובדה שכולנו יחד באותה הסירה של שאריות מיותרות מהחגים הנפלאים שזכינו בהם לשפע רב ברוחני ובגשמי, עלות המחזור הקרוב במקום 250 ₪ רק 120 ₪ בלבד. כשווי המדיטצייה הקסומה – מדיטציית הפלא שמאפשרת שינוי תודעה ותומכת באיזון הגוף והנפש גם יחד להרזיה מתוך אהבה וחמלה.
 
ואם רק תרצי, תוכלי כבר היום להאזין לה, ולתת לקסם להשפיע, עוד בטרם יכנס החג. שנזכה להאמין שיש תקווה, שנזכה להאמין בחמלה ובאהבה,
אין יאוש בעולם כלל.
 
(בתמונה אני מול הראי הבוקר, שמה לי כתר ומזכירה לי שאני מלכה!)
 
 
 
 
 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.